"Nie jestem już tą samą osobą co dawniej, od kiedy widziałam księżyc po drugiej stronie świata."

wtorek, 11 sierpnia 2015

Witaj na moim blogu!

Hej!

Skąd pomysł na bloga? Chyba głównie z potrzeby dzielenia się światem, który zwiedzam i kocham. Nie potrafię żyć bez zaplanowanej podróży. Wracam z jednego wyjazdu i już planuję następny           - nieważne kiedy, ważne żeby był zaplanowany. Sukcesywnie kupuję bilety, rezerwuje hotel, przygotowuję plan zwiedzania. Nie ma dnia bez wizyty na stronach z biletami lotniczymi, autobusowymi. I choć podróżuję od niedawna (jakieś 4 lata temu zaczęłam intensywnie), to mam już na swoim koncie kilka ciekawych miejsc. Ale od początku! Nie wiedziałam od czego zacząć, więc... Pomyślałam, że fajnie będzie jak Wam się przestawię! 

Nazywam się Agata, mam 26 lat i mieszkam w Warszawie. Skończyłam studia magisterskie na SGGW na kierunku zootechnika - i jak nie trudno się domyślić uwielbiam zwierzęta! :) Niestety pracy w tym zawodzie w wielkim mieście jak na lekarstwo, dlatego jakiś czas temu przebranżowiłam się, skończyłam studia podyplomowe z zarządzania podmiotami leczniczymi i obecnie (i mam nadzieję, że już zawsze) pracuję w ochronie zdrowia. 

Jak już napisałam wyżej, moją największą pasją są podróże i to właśnie nimi chciałabym Was zarazić! :) Nie ma nic piękniejsze od poznawania nowych miejsc, ludzi, kuchni i kultury. I choć nie mam na swoim koncie jeszcze bardzo dalekich podróży (wszystko przede mną), to odwiedziłam wiele krajów w Europie. Byłam we Włoszech, Hiszpanii, Grecji, San Marino, Watykanie , Belgii, Niemczech, Litwie, Czechach, Austrii, Węgrzech, Bułgarii, Słowacji, Portugalii, Gibraltarze.               W niektórych krajach byłam po kilka razy - zawsze jest po co do nich wracać :)

Po za tym lubię fotografować, czytać dobre kryminały, oglądać dobre filmy, nurkować i jeździć na nartach.

Mam dwie słodkie świnki morskie - Gabrysia i Edka, bez których mój dom byłby pusty. 

Zapraszam Was do odwiedzania mojego bloga, gdzie znajdziecie relacje z moich podróży :) 

Spotkanie z magotem gibraltarskim, Gibraltar 2012

1 komentarz:

  1. Odkryj Berlin z wygodą i stylem! Nasza wyszukiwarka noclegów zapewnia szybkie i łatwe rezerwacje. Znajdź idealne miejsce na relaks po dniu pełnym zwiedzania. Sprawdź już teraz! https://www.findbookingdeals.com/pl/de/-1746443-berlin/

    OdpowiedzUsuń